Кегичівський ДНЗ №1

Меню сайту
Категорії розділу
Заняття [11]
Ігрова діяльність [2]
Свята та розваги [21]
Інше [9]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

            

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ  ПРОВОДИТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

   Навчально - виховний прцес спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

   Педколектив ДНЗ працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

   Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона та зміцнення здоров`я дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності.

    Методична робота ведеться згідно у слідуючих напрямках:

  • створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;
  • знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
  • підвищення професійної компетентності вихователів;
  • вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.
  •  

   Навчально-методична база та ефективність її використання під час навчально-виховного процесу


   Адміністрацією та педагогічним колективом ДНЗ створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.

Оформлення групових приміщень, кабінетів, музично-спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.
Змістов
им та естетичним є оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної вікової групи.

 

Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, національні, куточки чергових, тощо. Тематичні куточки оформлено й наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так, щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способів його реалізації. При цьому враховано вимоги відповідності предметно-розвивального середовища віковим особливостям вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити розвивально-пізнавальний процес диференційованим. Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами, так й індивідуально.

У кожній віковій групі обладнано методичні шафи , де накопичено і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації пізнавально-розвивальної діяльності з дітьми відповідного дошкільного віку.

Осередком здійснення пізнавально-розвивальної діяльності та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет.
Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі методичного кабінету
. Окремими розділами виділено нормативні документи, документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, матеріали перспективного педагогічного досвіду.

Для реалізації одної з основних функцій роботи методичного кабінету – забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги: дитячої художньої літератури, методичної літератури, дидактичних ігор, періодичних видань, книгу обліку іграшок та посібників, книгу отримання та видачі посібників, окремо створено картотеку демонстраційних картин.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів.музичного керівника. Це інформації, доповіді, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних днів тижня, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програми для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
У методичному кабінеті регулярно організуються тематичні виставки ,
матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.

 

Науковий рівень методичної роботи

Зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психоголо-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний педагогічний досвід

Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного гуманно-особистісного  підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість.  Ці питання обговорюються на педагогічних радах, під час індивідуальних і групових консультацій, на їх основі здійснюється корекція педагогічного стилю роботи вихователів. Відповідна увага приділяється психологічному аспекту реалізації гуманістичного підходу до розвитку вихованців . Що відображається у тематиці запланованих методичних заходів на навчальний рік: педагогічних радах, проблемних семінарах,  методичних обєднаннях , консультаціях , колективних переглядах .

Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи


   Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з педагогічними кадрами. В роботі з педколективом впроваджуються масові (педради, семінари, методоб’єднання), групові (семінари-практикуми,проблемні семінари,  творчі групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи.

   В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів.
   Адміністрація дошкільного закладу здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки педагогів. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на методгодинах.
Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. У дошкільному закладі працюють 4 молодих спеціалістів. За кожним з молодих вихователів закріплено досвідченого педагога-наставника.

    Постійно використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад, загальних та групових батьківський зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, прес-конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм».
    Однією з масових форм методичної роботи в закладі є організація виставок, як тимчасових так і постійно діючих. Це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками, виставки творчих робіт працівників закладу .
Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її формі


Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту







  • Copyright MyCorp © 2020
    uCoz